Vlastnoručne vyrobené mačacie wc

10.09.2014 22:12

Z Ruska som si asi pred polrokom priniesla úžasné mačacie wc,v ktorom je umiestnená mriežka.Na mriežku sa dá malé množstvo silikónovej podstieľky a keď sa cica vyciká,prebytočný moč pretečie na spodok nádoby a môže sa hneď vyliať.Tým pádom sa na dne záchoda nehromadí moč a podstieľka ostáva suchá.Bohužiaľ je toto wc strašne maličké a dá sa využiť iba pri mačiatkach.

Každé 3 týždne minieme minimálne 16l silikónovej podstieľky,čo finančne vychádzaa dosť draho. Dnes ma napadlo,že také wc,ale pre dospelé mice,vyrobím sama.Na skúšku som použila dve rovnaké wc vaničky.Do jednej som urobila nahusto dierky (mám hotovú polovicu,je to dosť náročné na čas).Dierkované wc potom vložím do toho bez dierok a hotovo =) Ak to bude fungovať tak ako má,to isté spravím aj do krytých wc.